- MMORPG hra založena čistě na HTML, CSS, JS+jQuery se systémem tahového boje.
- JRPG styl, PVE (solo/skupiny po 3/dungeony/boss),PVP(casual/ranked/3v3? + offline a livePVP)
- Pravděpodobná podpora a funkčnost na všech systémech. (WIN, OSX, Linux, IOS, Android + Konzole?)
- Hra ve stylu “Pixel art”, možnost přepnutí na “hezčí grafiku” — lepší efekty počasí, 3D efekt světa s perspektivou — ne pouhý pohled ze zhora dolů
- Obsahuje jedno hlavní řídící html, které je ovlivněno řídícími javascripty, které se dokážou vzdáleně volat navzájem a spouštět i s funkcemi.
- Ve hře teoreticky nebude možné vůbec podvádet, protože uživatel periodicky čte každou vteřinu stav hry ze serveru (zatím slušné script rychlosti TTFB 50–100ms PHP7 free hosting endora).
- Hlavní řídící algoritmus serveru poběží také jednou za vteřinu (rozuměno — server bude “1 tick”)
- Jednoduchý brute-force preventer + nutnost autorizace každé nové ip adresy přes mail — neautorizované ip mají limit PHP requestu 1 za 5 sec (zatím nezjištěno negativní ovlivnění TTFB)
- Všechny informace o hráčích, provedených bojích, tradech atd (prakticky všechny akce) budou uloženy a zlib komprimovány, periodická záloha každý den pro možný rollback
- DB použitím json souborů, hesla jsou kryptována bcrypt, hráč po přihlášení obdrží login token platný pouze k aktuální IP, ten používá místo hesla k přístupu čtení “gamestate” a zasílání akcí — při pokusu o přístup z neautorizované IP — možný hacker by mohl trefit token k loginu(velice nepravděpodobně frekvencí 1pokus za 5 vteřin) — dojde k vymazání tokenu z databáze a uživatel bude vyzván, aby se znovu přihlásil a autorizoval (vygenerování nového tokenu)
- Mapa světa — vlastním PHP nástrojem je svět z obrázku png(2000x2000), přenesen na svět ve formátu json. Svět je rozdělen na 1600 [50x50] sektorů ~7.33kB -> ~11,728MB celý svět, sektory se budou uživatelům cachovat pro odlehčení datové náročnosti
- Free hosting jako Endora (PHP7), by měl teoreticky výkonem zvládnout 200 možná až 1000 lidí online — vyzkouším
Personal notes:
(most of the time just stuff that comes to my mind during a day and i “write it down” via my phone)
Levels:1–10 (to start with)
XP to level:8,12,18,27,40,60,90,135,200
killXP:25% +/- for each level differenceTrade double handshake — after agreeing to trade, you will have to agree once again to cancel out possible scams.
Weather,Day/Night Cycle, Light/Shadows (shadow inset), rain, clouds, storms, weather affecting combat, lowered visibility?